Ahoj!

by - 2/28/2018


Vítejte Na kafi s Ams*, blogem, který jsem vytvořila kvůli čím dál častějšímu nutkání se vypsat a předat nějaké mé objevy, které jsou pravděpodobně pro mnohé z Vás starými známými věcmi, ale já je každý den objevuji jako Ameriku. 

Jestli je zde něco, co byste o mně měli vědět, tak jsou to pravděpodobně mé zkušenosti z blogováním. Nečekejte žádnou hitparádu, jsem jen holka, kterou čas od času přepadne potřeba zveřejňovat své zkušenosti, překážky, strachy nebo úspěchy. Ve světě blogování se pohybuji již dlouho, avšak časy mého aktivního blogování jsou dávno ty tam a posledních pár let jsem se uchýlila spíše k příležitostnímu psaní.

Nicméně poslední rok mého života byl pro mne velkou zkouškou a zkušeností, které pokračují i nyní při nové práci. Zde najdete některé z věcí, které mě život sám naučil.

Vítám Vás na svém novém blogu a ahoj!


You May Also Like

0 komentářů

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.